woensdag 30 januari 2008

CITO uitslag deel 1


Vandaag kregen de kinderen van de Römerschool (waar leren een plezier is ;-)) de uitslag van de eerste CITO ronde, hetgeen hier overigens Gecoordineerd Proefwerk heet. In mei volgt deel twee en weten we wat school en kind na de basisschool als doel kunnen stellen.

Dit eerste deel omvatte Nederlands en Rekenen. Ik heb helaas geen inzage in het materiaal, dus daarover kan ik nu niets zeggen. Wel kan ik melden dat Jonathan een zeer goede score had:

Nederlands: 190 (van de 200)
Rekenen: 63 (van de 75)

Volgens schooljuf Aysheline is dat een 9.5 en een 8.4 respectievelijk. Kijk, dat zijn cijfers die ik tenminste snap en waar je eigen kind mee thuis mag komen.

Met minder ook hoor.....maar een goede start is wel mooi meegenomen!
Ikzelf deed het destijds een stuk minder. Dus het verschil tussen mij en Jonathan moet door Aysheline zijn opgevuld. Samen staan we sterk zullen we maar zeggen.....


Geen opmerkingen: