zaterdag 31 mei 2008

Jonathan scoort goed!

Jonathan heeft van de week zijn uitslag 2e Gecoördineerd Proefwerk binnen. Samen met het eerste deel vormen deze cijfers de basis voor een schooladvies Voortgezet Onderwijs.

- Nederlands - Rekenen

1e - 190 (200) 63 (75)

2e - 182 (200) 63 (75)

Tussen haakjes staan de maximale scores. Hij heeft het dus heel goed gedaan:

Nederlands = 9,3
Rekenen = 8,4

Het taalgedeelte zat in mijn genen, rekenen in die van Aysheline! Dat lijkt me heel duidelijk.
Jonathan was niet tevreden omdat zijn taal een lagere score had, dan het 1e proefwerk. Dat heeft-ie dan weer niet van mij, want ik was vroeger al blij met een 5,5......

Met deze cijfers mag hij zich melden bij het Peter Stuyvessant College, de vroegere school van Aysheline en neemt hij plaats in een brugklas voor HAVO/VWO.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heaayy,

en toevallig komt Jonathan ook nog in de klas bij mijn oud-buurjongen en klasgenoot Vinzenz! Echt toevallig

xx Whitneyy