zaterdag 15 september 2007

Kokende motor....

Van de week was ik op weg naar de UNA, de Universiteit van de Nederlandse Antillen. Soillicitatiegesprek. Ik had, achteraf gelukkig, ruim de tijd genomen om de atmosfeer van de Universiteit op te kunnen snuiven.....

Gelukkig - achteraf - want onderweg begon de temperatuurmeter van de auto gevaarlijk op te lopen. Uiteraard gestopt, want het borrelde aardig onder de motorkap. Ik had een week terug ook al gezien dat de temperatuur af en toe opliep, maar dat herstelde zichzelf eigenlijk vrij snel. Nu dus niet meer.
Er zat niets anders op dan een sleepwagen te bestellen en Dennis te vragen om me even bij de UNA af te zetten. Ik was op tijd voor het gesprek, weliswaar ten koste van mijn plan om de atmosfeer van de Universiteit te proeven.

Mijn auto is er niet best aan toe. De koppakking lekte en de cylinderheads moeten opnieuw gepolijst worden. Een dure, tijdrovende reparatie...

En de UNA? Hopenlijk volgende week uitslag!

Geen opmerkingen: