vrijdag 21 september 2007

Hiep hiep hiep: Daniel is 7!!!!!!!!!

Vandaag is Daniel 7 jaar geworden. Traditiegetrouw begon op 1 September het aftellen ("September is mijn maand, hè pap?) naar vandaag en vanochtend kon hij de felicitaties en kado's in ontvangst nemen. Daarna naar school. Dit keer in eigen kleding, want als je jarig bent, hoef je geen schooluniform aan! Even leek het of de hele klas jarig was, want niemand was in uniform gekleed! (zie foto: let ook op de stoere MTV-pose van Daniel, dat leert-ie van Jonathan). Navraag leerde echter dat vandaag de afsluiting van de Siman di Kultura is en iedereen in vrije, maar traditionele kleding mag komen...... Vanmiddag om 4 uur komen de vriendjes en vriendinnetjes en gaan we spelen op straat in de tuin en als het lukt, met patat op schoot kijken naar Shrek 3. Ondertussen ben ik met Dr. Oetker een verjaardagstaart aan het maken. Hij staat op moment van schrijven in de oven. Daarna 2 uur in de ijskast en dan moet-ie door Daniel versierd gaan worden. 2 uur later: De taart is jammerlijk mislukt. Ik heb de conversie van Fahrenheit ndaar Celsius geloof ik niet helemaal goed uitgevoerd: Dus nu maar snel langs de banketbakker, voordat het feestje begint. Overigens: de zwarte laag heb ik verwijderd voordat ik deze foto nam. Misschien dat ik er met een laag slagroom nog iets van kan maken......... Daniel wilde overigens de kaarsjes op de taart behouden, inclusief de kaarsjes die overbleven in het pakje: "voor als ik 16 wordt papa"!








Geen opmerkingen: