maandag 4 juni 2007

Onze Trouwdag

Afgelopen zaterdag, 2 juni, belde mijn moeder om ons te feliciteren met ons 12-jarig huwelijk. Althans dat dacht ik. Meestal is ze er als eerste bij als er gefeliciteerd moet worden. Maar deze keer kwamen er veel verhalen en vragen, maar geen felicitaties. Niet getreurd hoor, maar omdat Aysheline de telefoon als eerste nam, verkeerde ik in de veronderstelling dat mama haar al had gefeliciteerd. Dar bleek dus niet zo te zijn. Vrijwel tegelijktijd een leuk SMS-je van Paul en Lieke, die al klimmend in de Ardenne, hangend aan een rots boven een diepe kloof, ineens aan onze trouwdag dachten....
Ook een leuk mailtje van Agaath & Tjark.

Wij hebben de dag rustig doorgebracht en zijn met de jongens 's avonds uit eten gegaan in 'de Kleine Wereld', een leuk klein restaurantje aan de rand van het Spaanse Water. Zij hebben een groot assortiment Belgische bieren. Zo hou ik mijn huwelijk wel vol hoor....

Overigens: in december hebben we groot feest. 12,5 jaar!! Dat wordt sparen, want jullie zijn allemaal uitgenodigd!

Geen opmerkingen: