vrijdag 15 juni 2007

Crimineel...........

Het is niet de eerste keer, en waarschijnlijk ook niet de laatste keer dat ik hier iets schrijf over de kleine criminaliteit op Curaçao.

Ik heb soms het gevoel dat we hier 10 jaar achterlopen op Nederland. Alle aandacht van Politie en Justitie gaat uit naar de grote criminaliteit (o.a. drugs) en dat waar burgers direct het meeste last van hebben wordt compleet genegeerd!

De foto bij dit artikeltje toont het wielloze vehicle van onze buurman, Guy. Vannacht gebeurd. Zijn auto is zeker niet de mooiste, of de nieuwste in de straat. Hij heeft drie honden op zijn erf lopen, die de hele buurt bij elkaar blaffen, maar vannacht keurig kwispelend een lichtje ophielden voor de dader.

Mijn andere buurman (Cor), heeft alles gezien, de politie gebeld (nam niet op) en uiteindelijk herrie gemaakt om de dief te verjagen. Door deze actie heeft Guy in ieder geval nog 2 wielen over....

Ik denk dat het tijd wordt om actie te gaan ondernemen met de hele buurt. Misschien dat de politiek, het OM en de Politie dan wel willen luisteren.

Als jullie nog andere tips hebben, houd ik mij van harte aanbevolen!

Geen opmerkingen: