donderdag 13 maart 2008

Samen lachen....

13 maart 1918 werd mijn vader, Marinus geboren in Oude Pekela (gr). Dat is op de kop af 90 jaar geleden!
In 2003 overleed hij, op 84-jarige leeftijd in Hilversum.

Er gaat geen week voorbij of hij komt 'op bezoek'. Is het niet in gedachten, dan is het wel omdat ik net zo reageer op mijn eigen zoon als hij op mij reageerde: afgelopen week reden we in de auto van school naar huis, toen Jonathan (12) even zijn favoriete radiozender (Dolfijn FM) opzette. De onwaarschijnlijke herrie die er uit de speakers kwam, hadden op mij hetzelfde effect als Queen en Freddy Mercury ooit op mijn vader moeten hebben gehad. Ik kon de glimlach niet onderdrukken, toen ik Marinus even 'hoorde' lachen....

Weet je: hoe ouder ik word, hoe meer we samen lachen....

Geen opmerkingen: