vrijdag 30 november 2007

Zwembad (dag 3)

Het moet een vermoeiende dag voor onze Colombiaanse zwembadbouwers geweest zijn, want de zon heeft geen wolk gezien. Het frame voor plaatsing van de betonnen muur is geplaatst. Op de foto zie je nu de hoogte van het zwembad in relatie tot het huis:Ikzelf had ook een vermoeiende dag, maar dan in relatie tot het stappen van gisteravond. Dennis (vriend uit Nederland) en ik zijn samen met een kennis die hij ontmoet had naar de Bluesnight van Avila Beach Hotel geweest. Het was lang geleden dat ik daar was geweest. Daarna hebben we nog wat rond gereden in Otrobanda, maar op donderdagavond is alles stil en verlaten. Omdat ik mijn dagen altijd begin om 5:20 in de ochtend, hakt zo'n avondje stappen er toch wel in. Zodirect gaan we naar Mambo Beach, happy hour. En daarna ergens uit eten.

Toen ik net een foto van het zwembad aan het maken was, werd ik gepasseerd door een bevallige jongeman, die zijn overgewicht met behulp van lopen probeert te verliezen. Hij had een erg grappig en toepasselijk T-shirt aan, waarvan ik jullie de foto niet wil onthouden:prettig weekend





Geen opmerkingen: