donderdag 3 mei 2007

Elma en Emilia op bezoek

Afgelopen zondag zijn Elma en Emilia aangekomen op Curaçao. Ze zijn een week op ons eiland en verblijven in ons huis. Met de neus in de boter, want na een korte jetlag-slaap was het Koninginnedag (zie ook vorig bericht).

Dinsdag: Dag van de Arbeid. Ook deze dag is een vrije dag op Curaçao. Omdat Aysheline moest softballen met 'Ban Bria' (haar school) zijn Elma & Emilia, Jonathan, Daniel en ik met de auto vertrokken naar Band'abou, de westkant van het eiland. Om twee uur kwamen we aan op ons privé strand: San Juan. Dit strand bereik je via een zandweggetje en dus wordt deze baai gemeden door de gemiddelde autobezitter.

Intussen was Aysheline met Dennis en Marla (vrienden van ons) aangekomen met BBQ en witte wijn en hebben we naast eten en drinken ook nog heerlijk gezwommen en gesnorkeld in de blauwe zee.....

Gister was het volle maan! Door het gebrek aan omgevingslicht (waar je in Nederland altijd last van hebt) is een volle maan een geweldige opportunity om in de zoutpannen achter ons huis te gaan wandelen. Zowel Elma als ik hebben daarmee een prachtprestatie afgeleverd, want normaal gesproken zijn we alleen te porren voor een loopje als je van A naar B moet (en er echt niets anders opzit!)

Vandaag moeten Aysheline en ik gewoon weer aan het werk. Dus zijn Elma en Emilia aangewezen op het Openbaar Vervoer.

Morgen is het Seaquarium aan de beurt. Ik denk dat ik maar een dagje vrij neem en privé taxichauffeur zal spelen. Kan ook nu, want de komende twee maanden rij ik in een geleende Mercedes 260E.

Ondertussen proberen we Elma & Emilia over te halen om hun terugreis te annuleren. Een week is namelijk echt te kort....

Geen opmerkingen: