zaterdag 22 december 2007

Bon PASKU

Aysheline was jarig afgelopen donderdag. Traditiegetrouw verwacht ze dat ik haar vraag wat ze wil hebben op haar verjaardag. Zo niet dit jaar. Ik leid normaal gesproken aan dezelfde ziekte als waar mijn vader behept mee was: de hints van het afgelopen jaar totaal vergeten in de week voorafgaand aan de verjaardag van je vrouw.....

Dit keer had ze echter een paar keer achter elkaar geroepen dat haar computer zo slow was. Mijn ervaring leert me dat Dell machines met 256k Rimm-geheugen niet vooruit te branden zijn, laat staan dat je nog ergens Rimm geheugen kan kopen (en voor een schappelijke prijs). Los van het feit dat geheugen als cadeau aan je vrouw toch wel opgevat kan worden als dieptepunt in je relatie....

Dus staat er nu een nieuwe computer, met 2Gig geheugen. En geen Dell, anders herhaalt zich dit verhaal over 3 jaar weer.

's Avonds zijn we met z'n allen gaan eten in de Kleine Wereld, een leuk restaurantje aan het Spaanse Water. Er liep weliswaar een grote rat rond, maar dat mocht de pret niet drukken. Over ratten gesproken: wij hadden van de week voor het eerst een muis in huis. Volgens kenners het gevolg van de bouwactiviteiten van ons zwembad. De werkmannen gooien hun etensafval tussen het bouwpuin. Vandaar.

Het zwembadje krijgt al aardig vorm. Vandaag is de rand betegeld en 1e Kerstdag wordt het water gebracht. Dat komt met een truck, want water is hier te duur om je zwembad zomaar mee te vullen.

Wouter en Edith met Laurens en Isis zijn gisteren met een uur vertraging aangekomen. Ze zitten tot morgen in Livingstone en zullen daarna in ons huis trekken. Wij vertrekken zondagavond om 7 uur en zijn dan maandagochtend in Amsterdam.

Een andere goede vriend van mij uit Nederland heeft kaartjes voor Ajax geregeld a.s. donderdag. We zitten op de hoofdtribune. Daniel zal dan voor het eerst een voetbalwedstrijd gaan zien! Onwillekeurig denk ik dan aan die reclame van Mastercard: onbetaalbaar moment!

Voor iedereen: een Bon Pasku!!!
en hopenlijk ook een witte......

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Da's ook vreemd, ik lijd ook aan de ziekte van jouw vader. Hoe kan dat nou?
Goede reis morgen en alvast veel plezier (voor zover dat mogelijk is, haha) bij Ajax... ;-)

Anoniem zei

Ik volg sinds een aantal maanden jouw log (via Casaspide ontdekt). Een leuke log over Cura en jullie leven daar. Aangezien Casa is verhuisd naar Nederland kan ik niet meer genieten van de mooie verhalen over Curacao, maar door jouw log wel weer. Thanx!

Bon Pascu i un feliz 2008

Derk Draijer zei

@Casaspider: jij hebt al een goede kerst op Woudenstein gehad....Nu ik nog ;(
@Donna: thx donna! Bon Pasku equal!