zaterdag 15 augustus 2009

Edsilia en Berget

Afgelopen twee weken waren lekker druk en er gebeurde een leuke dingen. Hoogtepunt vorige week was wel het concert van Edsilia Rombley en Berget Lewis op Zanzibar. Persoonlijk heb ik nooit van het songfestival gehouden, laat staan gekeken. Maar een uitzondering maakte ik destijds wel voor deze 31-jarige kanjer uit Curaçao. Vlak voor het concert waren ze bij ons te gast op Paradise FM.

Nou wil het geval dat ik Edsilia wel ken, maar van Berget Lewis had ik nog nooit gehoord. Echte muziekkenners schudden wellicht meewarig het hoofd, maar het is niet anders.
Toen beide dames de redactie binnenliepen begroette ik Berget echter met de opmerking dat ze een bekend gezicht had van achtergrondkoortjes........

Echte muziekkenners barstten nu in tranen uit van zoveel onbenul, maar het is niet anders.

Berget kon er wel om lachen, want ze zei me dat, naast haar eigen hits en platenlabel, ze nog steeds in achtergrondkoortjes meedraaide.
Al dit gesukkel van mijn heeft Aysheline en mij er niet van weerhouden om 's avonds op Zanzibar te genieten van deze twee dames op het podium. Jonathan en Daniel waren ook mee. Dat we een dagje ouder worden, werd daags na het concert duidelijk, toen Aysheline en ik de hele dag "wat zeg je...?" naar elkaar riepen. Nou roep ik dat gewoonlijk altijd al, maar voor Aysheline was de tijdelijke doofheid nieuw.

Vanavond treedt Normaal op, ergens in de stad. Aysheline en ik hebben besloten dat maar over te slaan, ook al heb ik een VIP-kaart. We willen immers toch wel wat tegen elkaar zeggen de rest van de week.

Geen opmerkingen: